Sivut

keskiviikko 17. heinäkuuta 2013

Hyvää syntymäpäivää MINÄ!

Venähti vähän viime mökkireissu joten melkein heti sen jälkeen lähdettiinkin Turkuun Jennan ja mun vanhempien kanssa. Teen tuosta reissusta ennakkoon kuvapostauksen, ja julkaisen sen sitten mökillä, jep ollaan menossa sinne taas huomenna..!

Niinkuin otsikosta varmaan luittekin, niin minulla on tänään synttärit, jee onnea minä 14v. :D
Synttäreitä en oikeastaan mitenkään viettänyt, mitä nyt Jennan kanssa käytiin elokuvissa katsomassa
 Yhdet häät ja kolme anoppia, päätettiin elokuva aika hätäisesti eikä oikeastaan edes tiedetty mitä on tulossa, elokuva on vain k.7 mutta minusta ikärajan olisi pitänyt olla korkeampi...
Kuitenkin leffa oli hyvä, ja vielä kivempaa oli kun mentiin vielä käymään tädilläni ja sen miehellä (onko se silloin setä?) syömässä kirsikoita ja jäätelökakkua, namps!
  Kun tultiin meille takaisin, niin läskeiltiin vielä vähän ja syötiin brownieita, sitten juteltiin jotain Jennan kanssa ja lähdin saattamaan sen kotiin.
   Suurimman osan lahjoista saan vasta huomenna kun mennään sinne  mökille ja siellä on sukulaisia, Jenna tulee varmaan mukaan niin saatte varmaan reissun jälkeen paljon kuvia, kun kuitenkin innostutaan jostain!


Tässä maistiaisia lahjoista, loput kuvaan mökillä. Tää takki on mulla musta ja nuo hihojen ristijutut on sini-valkoset. Otan takista kuvat myös mökillä :)





ps.sori mini postaus, oisin laittanut puhelimesta kuvia kakusta yms, mutta en saa jostain syystä puhelimesta kuvia koneelle...:c

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro mielipiteesi! :)