Sivut

maanantai 9. tammikuuta 2012

Kysely näin suullisesti.

Nyt olen sitten muokannut tämän blogin, jouluisesta talviseksi. Mitäs pidätte?:)Mutta nyt olisi myös teidän aika kirjoittaa tuonne kommentteihin, että mitkä ovat olleet
teidän lemppari postauksianne. Minulle on annettu paljon kehittävää ja rakentavaa kommentointia
miten voisin muokata blogiani, nyt se on mielestäni hyvä ja tekstitkin ovat selkeämpiä ja kiinnostavampia. Joten jos tämä ei miellytä muita niin tiedoksi vain että muokkausta on silti vielä
hieman tulossa. Mutta nyt te menette lukemaan vanhoja postauksiani, ja kirjoitatte ne sitten tämän postauksen kommenteihin! :)
Dille<3

6 kommenttia:

  1. Sonjaa, sulla on puolet enemmän lukioita ku mulla! :DD
    Mut, mut, mun lemppari oli ehdottomasti "kepit ja hyppypukki ::D"

    VastaaPoista
  2. Muuten Teresa pitä tykkäät ulkoasusta?=)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä tää ulkoasu on tosi kiva, talvinen :) Ja kaikki varmaan tietääki että oon talvi-ihminen nii siks varmaan tykkäänki tästä :D

      Poista
  3. Moi :D tää postaus on toooosi vanha...
    Täälä kirjoittelee se tyttö jonka tallilla kävit ratsastamassa Dillellä ja se toinen tyttö poksulla♥ päätimpähän vain ilmoittaa, tosi kica lukea näi postauksia joissa on poksu ja DIlle♥

    VastaaPoista
  4. Niin ja terveisiä täältä minulta (piikulta) ja kokoperheeltä kona ja nelli on kuollu mutta uudelta koiralta ja kaikilta♥

    VastaaPoista

Kerro mielipiteesi! :)